Často kladené otázky

» Musím se registrovat?

Nemusíte. Nákup provedete rychle i bez registrace. Nicméně přicházíte o spoustu výhod, které registrací získáváte. Máte například možnost nechat si zasílat speciální VIP nabídky za ceny, které jinde nenajdete, máte přehled o uskutečněných objednávkách a spoustu dalších výhod. 


» Dodáváte zásilky i na Slovensko?

Ano. Platba je v EUR, platba možná pouze na dobírku. Zboží lze doručit přes přepravní společnost nebo na výdejní místo. 


» Do jaké doby po objednání zásilku obdržím?

Záleží zda jsou položky skladem. Tuto informaci vidíte u každého zboží. Pokud je zboží skladem a objednávka nám dorazí dopoledne, již následující pracovní den může být u Vás, pokud zvolíte běžného přepravce. Přes partnerské výdejní místa počítejte s doručením o den až dva později - zde záleží na rychlosti partnera, než si přepraví zásilku mezi pobočkami. Na našich pobočkách udžujeme menší skladové zásoby. Pokud si objednáte zboží, které je aktuálně na pobočce, můžete jej mít ihned. Pokud na pobočce není, je potřeba počítat s dodací dobou cca 3 pracovní dny. O všech expedovaných zásilkách i o zásilkách nachystaných k výdeji jste informování formou sms a e-mailu.


» Jakým způsobem za zásilku zaplatím?

Můžete si vybrat z více možností - na dobírku, platební kartou, předem... Záleží na vybraném způsobu přepravy a na místě doručení (CZ nebo SK). Upozorňujeme, že na našich pobočkách lze platit pouze hotově. Slovenští zákazníci mají možnost platit pouze dobírkou v EUR.



» Jsou u Vás nějaká množstevní omezení?

Ne. Můžete nakupovat od jednoho kusu po libovolné množství. U větších zásilek, například od 30ks u jedné položky, počítejte s mírným prodloužením dodací doby dle aktuálních skladových zásob. Pokud zásilka přesahuje možnosti přepravce, kontaktujeme Vás a domluvíme jiné řešení.

 


»  Jak postupovat při reklamaci?

Pokud vidíte, že je zásilka poškozená, nepřebírejte ji a kontaktujte nás. Obratem pošleme zásilku novou.